مشاوره ازدواج در اصفهان

موسسه مشاوره در اصفهان

در مشاوره قبل از ازدواج به چه مواردی پرداخته می شود؟

با شرکت در مشاوره قبل از ازدواج ، در ابتدا آمادگی زوجین برای این تصمیم بزرگ بررسی می شود. خواه این شخص برای ازدواج آماده باشد یا نه. پس از مشاوره در مورد ویژگی های شخصیتی طرفین و اختلافات بین زوجین ، می توانید از این اختلافات آگاه شوید و در نهایت نحوه برخورد با این مشکلات و اختلافات را به زوجین آموزش دهید تا در آینده با مشکلات حاد و جدی ادامه پیدا کنند.

در این بخش ، سعی داریم برخی از این تفاوتهای احتمالی بین زوجین را به شما معرفی کنیم:

- تفاوت در ویژگی های شخصیتی:

ویژگی های شخصیتی و رفتاری بسیاری وجود دارد که می تواند تأثیر مستقیمی در زندگی مشترک یک زن و شوهر داشته باشد. برخی از این ویژگی های شخصیتی باید در یک طرف باشند تا بتوانند با ازدواج دیگری زندگی کنند و زندگی خوبی داشته باشند. اما در برخی موارد ، اختلافات شخصیتی باعث ایجاد مشکلاتی در زندگی آینده زن و شوهر می شود.

به عنوان مثال: طرف مقابل برونگرا و دیگری درونگرا است ، فرد درون گرا تمایل به تنها بودن دارد و تمایلی به حضور در مجموعه های مختلف ندارد و فرد برون گرا از تنهایی پرهیز می کند و تمایل به شرکت در مجموعه های شلوغ و مهم را دارد.


موسسه مشاوره در اصفهان

یا طرفین یکی را خیلی منظم و تمیز و دیگری نظم و نظافت را در اولویت قرار نمی دهند و برای او اهمیت زیادی ندارد.

ممکن است یکی از طرفین از آن زمان باشد و زندگی کمتری را سپری کند یا دیگری اسراف کند.

این تفاوت در ویژگی های شخصیتی با یک مشکل جدی همراه است و حتی ممکن است به مهمانی برای شروع زندگی مشترک بازپرداخت شود.

بررسی ویژگی های شخصیتی می تواند مهم باشد زیرا شما باید به مشاوره ازدواج مراجعه کرده و آن را دقیقاً بیان کنید.

- مطالعه اختلاف طبقاتی در مشاوره قبل از ازدواج:

اختلاف طبقاتی یکی از مهمترین موارد در ازدواج است و در مشاوره قبل از ازدواج مورد توجه و برنامه ریزی قرار می گیرد. طبقه اجتماعی با توجه به شغل و درآمد ارزیابی می شود. مطالعات نشان می دهد که هرچه اختلاف بین طرفداران در زمان ازدواج کمتر باشد ، زوج های موفق زندگی بیشتری را تجربه می کنند.

اطلاعات بیشتر.



فواید هیپنوتیزم

هیپنوتیزم در اصفهان

4- ایجاد بی حسی و درد
این تصور غلطی است که وی معمولاً بدون نیاز به داروهای بیهوشی و بیهوشی ، درمان های دندانی و جراحی را با استفاده از هیپنوتیزم انجام می دهد. در یک جامعه آماری ، برای رسیدن به حالتی که بیمار احساس درد نکند ، اگر بیمار از آموزش قبلی استفاده کند ، حدود 30٪ موارد ، و اگر بیمار قبلاً آموزش ندیده باشد ، باید 10 مورد دیگر وجود داشته باشد که هیپنوتیزم شده و بدون استفاده از بیهوشی انجام می شود

.

- ایجاد فراموشی در فرم و در نتیجه باعث می شود روند درمان باقی نماند
این پیشنهاد که پس از درمان ، اگر در بیمارانی که از حالت سونامبولیسم استفاده می کنند ، تمام خاطرات مربوط به آن روش درمانی یا جراحی از حافظه و وجدان بیمار پاک شود. برای بیمارانی که جراحی آنها طولانی و ناراحت کننده بوده است ، پدیده فراموشی از طریق هیپنوتیزم بسیار مفید است.

- جلوگیری از غش کردن

اگر شما از آن دسته بیمارانی هستید که پس از تزریق ساده از بیهوشی استفاده می کنند و از رنگ سفید استفاده می کنند (اکنون غش می کند) ، هیپنوتیزم و تلقین وجود دارد. "چیزهای دیگری برای شما وجود دارد و باعث می شود" شما ممکن است بخواهید خلق کنید زیرا دیگر هیچ اثری نیست "، او به شما کمک می کند در غیاب خود کنترل کنید.

هیپنوتیزم در اصفهان

- طولانی ترین زمان بیهوشی ایجاد می شود
یکی از بهترین کارهایی که هیپنوتیزم می تواند برای ما انجام دهد این است که می تواند به بیمار القا کند که 12 ساعت یا 24 ساعت پس از درمان ناراحتی ندارد. در این حالت ، درد و ناراحتی که به طور معمول پس از درمان دندانپزشکی وجود دارد ، دیگر وجود نخواهد داشت. از آنجا که این یک علامت هشدار دهنده در بدن انسان است به دلیل احتمال عفونت و درد ، به هیچ وجه لازم نیست مدت زمان این مسکن را افزایش دهید.

اطلاعات بیشتر


مرکز مشاوره و روانشناسی

موسسه مشاوره در اصفهان


درمان مشکلات روحی و روانی
روانپزشکی یک رشته پزشکی است ، اما در مورد روانشناسی چنین نیست. روانپزشک اختیار تجویز دارو برای بیمار خود را دارد ، اما روانپزشک نمی تواند دارو برای بیمار تجویز کند. روانپزشک در اکثر داروها با دارو سر و کار دارد ، اما روانشناس با استفاده از روشهای درمانی برای استفاده از پزشکان آنها ، پزشک از داروهای عصبی برای معالجه بیماران استفاده می کند ، اما نمی تواند از روانپزشک برای استفاده از روشهای مختلف غیر دارویی درمان برای درمان روانشناختی مرکز درمان.


موسسه مشاوره در اصفهان


روانشناس خوبی
این نیاز در جامعه روانشناسی بسیار زیاد شده است ، اما مردم باید در نظر بگیرند که یک روانشناس اگر از سایر روانشناسان متمایز باشد ، خوب است. اگر بیمار شما را مجبور به کمک کند ، متخصص نیز باید متعهد شود که حرفه ای شود و عملکرد خوبی داشته باشد. در اینجا برخی از ویژگی های یک روانشناس خوب ذکر شده است که باید باشد:

ابراز دلسوزی و همدلی با مشتری باید شما را مجبور کند ، اگر مهارت ارتباطات ، سلامتی و رفاه دارید ، راز مشتری را داشته باشید ، همچنین اگر دارای روانشناسی مهارتهای خوب باشید همچنین از کیفیت خوبی برخوردار است ، روانشناس باید کاری انجام دهد و اگر این کار را انجام دهید ، اگر متخصص شما را مستقیماً و در نهایت به عنوان روانشناس معرفی کند ، خوب است که بیمار را معالجه کنید نه اینکه پول در بیاورید

روانشناس بالینی

شاید بسیاری از افراد ندانند که روانشناس بالینی چیست و او برای جستجوی درمان چه می کند ، در این صورت اگر بتوانید مراقبت های بهداشتی روان و رفتاری مداوم و جامع را برای خود فراهم کنید ، روانشناسی بالینی یک تخصص روانشناسی است. انجام دهید. افراد و خانواده ها نیز باید این کار را انجام دهند. همچنین می تواند به سازمان های دولتی و گروه های مردمی مشاوره ، آموزش و نظارت و همچنین آموزش بر اساس تحقیقات شما ارائه دهد. بهتر است اضافه کنیم که روانشناسی بالینی یک تخصص بسیار گسترده است ، وسط آن شامل طیف وسیعی از آسیبهای روانی شدید و غیرطبیعی است و نماد آن جامعیت و تلفیق دانش و مهارت در داخل و خارج از روانشناسی است. بودن.

اطلاعات بیشتر.

آموزش هیپنوتیزم در اصفهان

هیپنوتیزم در اصفهان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، در حالت بیداری طبیعی ، اطلاعات مربوط به قسمت های مختلف مغز پردازش و به اشتراک گذاشته می شود تا در تقویت خارجی به آنها پاسخ دهد. یک محقق در دانشگاه ترکستان در فنلاند ، که در هنگام هیپنوتیزم مغز را به حالتی منتقل کرد که باعث جدا شدن آن در مقایسه با عملکرد آن شود.
هنری ریلو ، محقق در این بخش ، گفت: "در حالت بیداری طبیعی ، شما اطلاعات را در انواع مختلف مغز به اشتراک می گذارید ، اما در مورد هیپنوتیزم ، اگر این روند شکسته شود و سایر انواع مغز به یک روش سازگار نباشند." مغز و اعصاب بالینی.

هیپنوتیزم در اصفهان

این یافته حاکی از آن است که مغز ممکن است در هنگام هیپنوتیزم کاملاً متفاوت از زمان بیدار شدن از خواب رفتار کند. این جالب است زیرا هیپنوتیزم را در پردازش عصبی تغییر می دهد تا در این زمینه مورد بحث قرار گیرد. یافته های جدید همچنین به بهبود انواع تغییرات و سازوکارهایی کمک می کند که درمانگران تجربی و رفتاری را برای هیپنوتیزم توضیح می دهند.
این مطالعه بر روی یک فرد با بودجه متمرکز است که قبلاً به طور معمول مورد مطالعه قرار گرفته و نشان داده شده است که بهتر می تواند در برابر پیشنهادات خواب مقاومت کند.

واکنش نشان داد در هنگام هیپنوتیزم ، این فرد باعث می شود پدیده هایی را تجربه کنید که در حالت بیداری طبیعی کاملاً ممکن نیست. مانند توهمات زنده و کنترل شده.
محقق اصلی ، جارنو تومینن ، این مطالعه را بررسی می کند: حتی اگر این نتایج قبل از انجام مجدد نمونه بزرگتری از یک اصلاح کننده انعطاف پذیر وجود نداشته باشد ، ما نشان می دهیم که چه نوع تغییر در فعالیت عصبی در هیپنوتیزم شایع است ، این اتفاق افتاده است.

این مطالعه با ردیابی چگونگی جریان الکتریکی ناشی از الکترومغناطیسی در هنگام هیپنوتیزم در سراسر مغز گسترش یافته است. این روش قبله برای اندازه گیری میزان تغییر سیستم در مغز در حالت های مختلف هوشیاری مانند بیهوشی ، کما و خواب استفاده شده است. این اولین بار است که از چنین روشی برای استفاده از هیپنوتیزم استفاده می شود.

اطلاعات بیشتر.

مرکز مشاوره در اصفهان

موسسه مشاوره در اصفهان

مشاوره یک دستیار حرفه ای (حرفه ای) است که می تواند شغل شما را توصیف کند اگر شما آن را آموزش دهید و با گواهینامه کار کنید و آنچه را که جامعه بین المللی برای انجام آن لازم است انجام دهد (2) در طول دوره مشاوره ، شخصی که به آن نیاز دارد (مشتری) و شخص چه کسی از آن پشتیبانی می کند ، راهنمایی و تشویق را می توان با مکالمات دیگر ، با مکالمه و مکالمه انجام داد.

به گونه ای که معراج بر توانایی شما برای دیدن واقعیت جامع تر از بیماری یا راه حل مناسب و تصویربرداری برای حل مشکل اعتماد کتاب بنا می کند (3). مشاوره برای کسی چیزی نیست ، بلکه یک روند تعاملی و پویا است که با گفتگو در مورد نگرانی ها ، مسائل ، روابط ، باورها ، احساسات و رفتارها آغاز می شود. به این ترتیب ، چارچوب و ابعاد مسئله به این معناست که مشتریهای تفاهم مشخص هستند ، یا به روشی م revثر در آن تجدید نظر و تعریف می شود که در آن یک راه حل جدید و جدید برای انتخاب راه حل مناسب تدوین و تکرار می شود.

موسسه مشاوره در اصفهان

تصمیم گیری و اجرا کمک و پشتیبانی می شود (4). توصیف دیگر مشاوره فرایندی است که از طریق آن مصاحبه برای کمک به مشتریان در به دست آوردن یک تصویر منطقی ثابت (به عنوان موارد قابل انتخاب و حقیقت یابی) استفاده می شود. مشاور کسی است که به مشتری کمک می کند مسائل بهداشتی را شناسایی ، درک و روشن کند و سپس راه حل مناسب و روش عمل را انتخاب کند (6).
مشاوره موثر نیاز به دانش و مناسب بودن از طریق ویژگی های طبیعی ، نیازها و توانایی های آزمایشگاه و شرایط خاصی که در آن دیده می شوید ، دارد. این روند همچنین تحت تأثیر باورها ، نظام ارزشی و نگرش مشاور نسبت به انسان ، جهان بینی او ، مکاتب روانشناسی متعارف ، چارچوب تولید مفهومی و نظری در مورد پذیرش آن است.مشاوران نمی توانند برای تغذیه خود زندگی کنند ، اما می توانند به آنها کمک کنند تا دانش ، اعتماد به نفس ، مهارت های حل مسئله و خودکارآمدی بهتری کسب کنند.

مشاوره غیر راهنمای است. به عنوان مثال ، هدف از مشاوره قبل از HIV توصیف یا ترغیب مشتری به این کار نیست. بلکه درمورد توضیح نتایج احتمالی آزمایش ، پشتیبانی و مراقبت موجود و کمک به آنها است که تصور می کنند احساس راحتی و رضایت دارند. از طرف دیگر ، وقتی مشخص شود که یک رفتار یا عملکرد خاص احتمالاً تبادل منفی و حادثه ای دارد و مخاطب پسند است ، مشاور ممکن است آن را به عنوان یک راهنما یا راهنما در نظر بگیرد.

اطلاعات بیشتر.