درمان فوبیا با ان ال پی

آموزش nlp

سپس از صندلی های عقب یا بالکن به سمت تئاتر یا اتاق پروژکتور پرواز کردیم و وقتی وارد اتاق شدیم ، خود را در حال تماشای فیلم دیدیم. سپس ، در حالی که در اتاق هستیم و خود را در ردیف جلو و صندلی عقب می بینیم ، اجرای فیلم فوبیا روی پرده سینما قرار می گیرد. فیلم روی پرده بزرگ است. بازی کردن. سعی کنید فیلم فوبیا را در جایی شروع کنید که درست قبل از شروع فوبیا هستید. 

آموزش nlp

در حالی که در اتاق هستید ، فیلم هراس خود را به صورت تمام صفحه تا انتهای وب مشاهده کنید و ببینید همه چیز آرام شده و به آخرین فیلم رسیده اید. تصویر نهایی فیلم را ثابت و بی حرکت نگه دارید. فیلم تبدیل به آخرین لحظه فیلم شد که شما آن را ثابت نگه داشتید ، باید آن را بفروشید و به محض ورود ، وارد فیلم رنگی شدید و در این فیلم ، کاملاً احساس کردید فیلم سه برابر سریعتر به عقب برمی گردد و شما نیز می روید بازگشت به سرعت فیلم او برعکس بازی کرد. متأسفانه آیا زمان بازگشت فرا رسیده است و شما به ابتدای فیلم و لحظه قبل از شروع فوبیا باز می گردید؟

در این مرحله ، پس از بازگشت فیلم به لحظه قبل از شروع فوبیا ، فیلم را ترک می کند و در ردیف اول در وسط سینما قرار می گیرد و صفحه را به طور کامل از چپ به راست می پوشاند و کل صفحه و صفحه را سفید می کند. ، و شما فقط به یک صفحه سفید در بالا نگاه کنید.

در آخرین مرحله ، در صورت امکان ، آزمایش زنده انجام دهید. به عنوان مثال ، اگر از آسانسور می ترسید و تکنیک را انجام داده اید ، به این مرحله بروید و سوار آسانسور شوید و ببینید در صورت ایجاد تغییر در مرحله واکنش و هراسی شما تغییر کرده است؟ در صورت نیاز ، با متخصص LP مشورت کنید تا به شما کمک کند.

هراس هایی که ترس های ذهنی نامعقول و غیر طبیعی هستند در ذهن و مغز ما وجود دارند. ما دلیل واکنش عجیب او به عوامل متعددی را آموخته ایم ، زیرا قدرت و کیفیت یک رویداد در یک عامل خاص این الگو را ایجاد کرده است ، و اگر بخواهیم مواردی را که رفتار طبیعی دارند از فوبیا به خاطر بسپاریم ، شما باید باشید و نظر خود را در مورد آن تغییر دهید خوشبختانه NLP یکی از قدرتمندترین ابزارها در این زمینه است و گام به گام به ما آموخت که چگونه بر ترسها و ترس های ذهنی خود بیشتر و سریعتر غلبه کنیم.اطلاعات بیشتر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد