قانون ان ال پی1

آموزش nlp

نقشه های مغز

مغز بارگذاری ملموس بعدی را امتحان کنید ، به این معنی که می توانید آن را ببینید و لمس کنید. با استفاده از آن ، مغز و سیستم عصبی نقش بسیار مهمی در ایجاد زندگی و تجربیات ما ایفا می کنند و مغز نیز مانند اطلاعات خود از حواس و اشیاء پنج گانه خارج شده و به هر اطلاعاتی که می خواهند به مغز اختصاص دهند اختصاص داده می شود. سلول یا نورون دادن. ما هنگام تعیین نورون در مغز برای هر پدیده ، موضوعاتی را در ذهن داشتیم و تعدادی از نورون ها که برای پدیده ای در مغز ما به طور متقابل مورد نیاز است و می توانیم با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم. مغز ایجاد کرده است.

آموزش nlp

با در نظر گرفتن نقشه ، به طور پیش فرض ، دو نوع مدل ذهنی و مغزی مشاهده می شود که در آنها تصاویر ذهنی از ایجاد و ارتباط سوژه ها در ذهن شکل می گیرد و نقشه های مغزی از ارتباط نورون ها با استفاده از یک پدیده شکل می گیرد. و ما بر اساس این نقشه های موجود برای هر فرد منحصر به فرد هستیم. بر اساس مدل های تجاری آنها و الگوهای ذهنی و مغزی آنها ، ممکن است واکنش دو نفر به رویدادی متفاوت باشد.

کاربرد این پیش فرض در زندگی

از لحظه ای که متوجه شدیم نقشه های ذهنی و مغزی ما با واقعیت های مختلف متفاوت شده است ، باید توجه کنیم که چگونه به اعمال و رفتار خود و دیگران توجه می کنیم و اگر شخصی کاری را انجام دهد که برای ما قابل اجرا نیست ، باید به خاطر بسپاریم بر اساس مدل ، ذهن او این کار را انجام داده است ، و واقعیتی که ما از او می بینیم با واقعیت ما متفاوت است ، و اگر احساس کنیم احساس می کنیم می توانیم با ما درک کنیم و انعطاف پذیر باشیم ، یا می توانیم او را به درک و فهم انعطاف پذیری با او در حال حاضر به این معنی است که هر یک از ما بر اساس نقش ذهنی خود عملی طراحی کرده ایم.اطلاعات بیشتر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد