گفت و گوی ذهنی

آموزش nlp

یکی از قوی ترین تکنیک ها در آن حل گفتگوی ذهنی و دوگانگی های داخلی در مورد وضوح و خواسته های جدید تکنیک گفتگو بین قسمت های موجود است. همانطور که گفته شد ، ما برای هر اقدامی یک نقطه مخالف و موافق در نظر داشتیم که هر یک بر اساس دلایل تعریف شده برای آنها عمل می کرد و این عوامل از دانش قبلی ما در مورد موضوع گرفته شده و قصد را تشکیل می داد. این قصد جنبه مثبت دارد. هر زمان که مخالفان ما قدرت کمتری داشته باشند و شما با قدرت بیشتر ما برای انجام کارهای خود موافق باشید ، آیا می توانید این کار را در کار خود انجام دهید؟

هر کجا که تصمیمات دوقطبی شدید و مخالفان داخلی خود را خریداری کرده اید ، مانع تصمیم گرفته و آن را به کار انداخته است ، نقطه مقابل آن در ذهن شما بزرگتر از قسمت مطلوب بوده است ، و برای حل این مسئله باید با قسمت مقابل آن مذاکره کنیم. ضمیر ناخودآگاه. و دلایل مخالفت را از او بپرسید ، زیرا اگر به قسمتهای مقابل نرویم و کاری انجام دهیم که ممکن است در ما رشد کند و از شکل گیری الگوهای ذهنی ناامید نشویم و انرژی خود را هدر ندهیم. انجام تکنیک گفتگوی بین قسمتها و مذاکره در مورد نیاز بین قسمتهای موافق و مخالف به منظور انجام عمل جراحی. قبل از انجام مراحل تکنیک ، حتماً تمام مراحل تکنیک را یکبار با دقت بخوانید و مرور کنید و سپس تکنیک را انجام دهید.

آموزش nlp

در ابتدا ، کار و تصمیمی که می خواهید دریافت کنید و با مخالفت روبرو می شوید. وی این س askedال را مطرح کرد که "آیا ضمیر ناخودآگاه من در مکالمه ای درباره ... مذاکره با من و متقاعد کردن من وجود دارد؟" در این مرحله ، س fromال طرف مقابل شامپو این است: "ذهن ناخودآگاه من ، آیا در مورد خرید Sony AX با من در گفتگو هستید و متقاعد شده اید؟"

پس از پرسیدن س ،ال ، منتظر پاسخ باشید و اگر پاسخ شما مثبت است ، عموماً تکنیک را ادامه دهید و اگر پاسخ شما این است که دقیقاً به او بگویید "برای مذاکره و مذاکره به چند روز بین 1 تا 5 روز نیاز دارید. متقاعد شده "و پس از مشخص شدن با افزایش تعداد روزها ، شما بعد از تعداد روزها به تمرین مغز خود ادامه می دهید. به عنوان مثال ، اگر او می گوید تمرین را سه روز بعد از سه روز انجام دهید و نیازی به انجام مرحله قبلی ندارید. فقط توجه داشته باشید که شما فاصله بین روزها را بر اساس شرایطی که عموماً تغییر می دهید ، تغییر داده اید. اگر زمان بیشتری ندارید ، به 5 تا 10 ساعت یا حتی بیشتر و بیشتر از این زمان نیاز دارید.اطلاعات بیشتر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد