قانون 2

آموزش nlp


امروز شما توسط یک شرکت استخدام شدید و با انتخاب کارکنان آن شرکت در مصاحبه خود موفق شدید. برای شروع ، اصول و قواعد به شما گفته اند که اگر در آنجا کار کرده اید ، باید از این اصول و قواعد و میزان نتیجه گیری و عملکرد خود تا حدی که اصول و قواعد شرکت را پیروی کرده و احترام می گذارید پیروی کنید. دارند. ما همچنین وارد NLP شدیم و نتیجه را از ابزارهای همه کاره ای که این دانش آموزان در اختیار ما قرار دادند ، گرفتیم. ما باید از اصول و قواعد این دانش پیروی کنیم و از آن به درستی در زندگی استفاده کنیم.

هر کس یک مدل منحصر به فرد از جهان دارد.

ذهن و مغز ما با گرفتن اطلاعات از محیط بیرون الگوها و الگوهایی را شکل می دهد و هرکسی بر اساس سیستم ذهنی و مغزی خود و سلولهای موجود در آن الگوی منحصر به فردی در ذهن و مغز خود ایجاد می کند. و مطابق آن به جهان نگاه نکنید ، و هیچ کس نیست که یکسان فکر کند و همه را بخرد. آیا اثر است. ما میلیاردها سوژه ذهنی و نورون مغزی داریم که در هر زمان با آنها ارتباط برقرار می کنیم و این باعث شده است افراد الگوها و مدل های متفاوتی داشته باشند.

آموزش nlp

سبک زندگی هر فرد تعیین می کند که چه مدلها و الگوهایی را بسازد ، و ما مدلهای متفاوتی را در هزاران تجربه مختلف در هزاران موقعیت مختلف زندگی و اطلاعات و ورودیهای بصری که در حالات و حالت تفکر ، احساسات و فیزیولوژی داریم ، ایجاد می کنیم. ممکن دو نفر مدل متفاوتی از یک رویداد می سازند زیرا هرکدام موضوعات و برداشت های متفاوتی از یکدیگر دارند و به همین دلیل است که LP معتقد است که هر فرد دارای یک مدل منحصر به فرد از این جهان است و جهان و پدیده های آن متناسب است. شیوه ای که او آن را دوست دارد و حقایق مختلف را به شیوه ای ملموس در زندگی خود بر اساس مدلی که خلق کرده است می بیند.اطلاعات بیشتر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد