تاریخچه ان ال پی

آموزش nlp

پس از مدتی ، بندلر در سانتا کروز با یک زبان شناس ملاقات کرد و او را به گروهی دعوت کرد که مباحث گشتالت را آموزش می داد. و Gestalt انجام شد که او با استفاده از زبان خود شروع کرد و شروع کرد این دو نفر شروع کردند. گریندر و بندلر ابتدا با استفاده از آموزه ها و کتابهای فریتز پرلز و منابع موجود از آنجا ، با استفاده از گشتالت و مباحث آزمایشی ، ساختارهای فیزیکی و فیزیولوژی پرلز و مدلهای بازسازی رفتارهای او را در درمان ظاهر مطالعه کردند. بر اساس Gestalt ، که کاربردهای زیادی در این PP دارد.

آموزش nlp

پس از مدتی ، بندلر و گریندر با ویرجینیا ساتیر ، یکی از بهترین درمانگران خانواده آن زمان ، ملاقات کردند و شروع به مطالعه روشهای درمان مخاطبان خود کردند. پس از تشخیص ساختارهای زبانی کلامی و غیر کلامی ویرجینیا و کشف مدل فوق متا ، اولین کتاب در LP با نام The Practice of Magic نوشته شد و همه اینها استخراج و مدل سازی شدند تا توجه بیشتری به آنها شود. الگوها و الگوهای زبانی جادوی جلد اول منتشر شد که در آن این ساختارهای زبانی برگرفته از زبان شناسی توسط نوام چامسکی و معناشناسی توسط آلفرد کورزیبسکی است.

نکته مهم این است که اساس شکل گیری آن و آغاز تاریخ آن با این س beganال آغاز شد که چگونه افرادی که در برابر موقعیت شخصی یکسان و شرایط یکسان واکنش نشان می دهند و رفتارهای متفاوتی از خود بروز می دهند و این تفاوت از جایی که باید شاهد آن بود چگونه است. به طور کلی ، چگونه این دو درمانگر که در یک فعالیت یکسان عمل کرده اند و اطلاعات یکسانی دارند ، نتایج درمان با یکدیگر متفاوت بوده است و افرادی که در استفاده از خروجی موفق شده اند و کنترل کننده های مختلف متفاوت بوده اند ، چگونه بوده اند.چگونه می توان از ارتفاع به تنهایی نترسید و شخص دیگر از آن نترسد و حتی از ارتفاع لذت ببرد ، و اگر ما بتوانیم برتری را بشناسیم و بدانیم چگونه می توان قد را در ذهن حفظ کرد و درباره آن فکر کرد و احساس کرد ، واقعاً نگاه و طرز فکر او را به فردی که ترسیده بود و همچنین همان احساس را در مقابل قد داشت منتقل می کرد.

این یکی از دستاوردهای بزرگ LP است که ما را قادر ساخته است تا از ابزارها و تکنیک های استفاده از آن از الگوهای ذهنی و مغزی افراد برجسته جهان یا باورها و ارزشهایی که آنها را شناسایی کرده است استفاده کنیم. و با روشهای موجود استخراج و در دسترس است. مدل در  است.اطلاعات بیشتر.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد