چرا سینگلم

 

مزایای عاشق بودن 

بیایید به نکات مثبت داشتن رابطه نگاهی بیندازیم تا بتوانیم آن را با مزایای سینگل بودن مقایسه کنیم. در این جا، در مورد رابطه ی مسمومی که در ابتدا اشاره کردیم صحبت نخواهیم کرد بلکه بحث ما بر سر یک رابطه ی سالم است.

در یک رابطه ی خوب و سالم، شما باید پارتنری داشته باشید که بدون قید و شرط ، در هر زمان و در هر بخشی از زندگیتان از شما حمایت کند. شما باید بتوانید همواره به این فرد اعتماد کنید و به معنای واقعی کلمه خوب و بد را با او در میان بگذارد.

البته فاکتور یک رابطه ی خوب و سالم تنها عشق ورزیدن به یکدیگر و حمایت از یکدیگر نیست بلکه این دو مورد، از فاکتور های اصلی یک رابطه ی سالم هستند. 

شما باید با یکدیگر روراست باشید تا بتوانید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و به پارتنرتان کمک کنید تا مشکلاتش را برطرف کند. اگر در رابطه ی فعلی خود چنین چیزهایی وجود ندارد پس بهتر است سینگل بودن را انتخاب کنید.

 

مزایای سینگل بودن 

در حال حاضر ممکن است سینگل باشید. بدون در نظر گرفتن اینکه این قضیه تقصیر چه کسی است، ممکن است از وضعیت فعلی خود ناراضی باشید. خبر خوش این است که سینگل بودن آنقدر ها هم که فکر میکنید بد نیست. اگر بتوانید به جنبه های مثبت سینگل بودن نگاهی داشته باشید و از آن به نفع خود استفاده کنید، سینگل بودن می تواند تجربه ای خوب، ارزشمند و مفید باشد.

اگر یاد بگیرید که به آنچه مردم در مورد وضعیت جدید شما می گویند اهمیت ندهید، مزایای بسیار زیاد سینگل بودن را درک خواهید کرد. در مقاله زیر لیست کاملی از همه ی دلایلی که چرا سینگل بودن خوب است و چرا باید از آن لذت ببرید را ذکر کرده ایم. با وای آره همراه شوید:

 

۱. سینگل بودن یعنی استقلال 

بر خلاف آنچه قبلا ذکر شد، برخی از افراد تنها به خاطر بدست آوردن آزادی و استقلال، دوست دارند سینگل باشند. این افراد وقتی سینگل هستند خوشحال ترند و عاشق آن هستند. زمانیکه وارد رابطه می شوید نمی توانید کاملا آزاد باشید اما وقتی سینگل هستید می توانید یاد بگیرید که چگونه بدون کمک فردی دیگر، کارهایتان را به تنهایی انجام دهید.

داشتن این اعتماد به نفس که بدون کمک دیگران می توانید زندگی کنید، بهترین چیز در زندگی است. گاهی اوقات، کمکی کوچک از سوی دیگران می تواند خوب باشد اما مسئله ی مهم آزادی و استقلال شماست. مطمئن باشید که روزی، به خاطر اینکه روی پای خود ایستاده اید مورد تشویق قرار خواهید گرفت.

 

٢. سینگل بودن یعنی عشق ورزیدن به خودتان  

اگر عاشق خودتان نباشید، چگونه می توانید عاشق فرد دیگری باشید؟ اینکه اولویت اول زندگیتان، خودتان باشید و اول از همه به خودتان فکر کنید، چیز بدی نیست. این به خودتان بستگی دارد که چگونه در دوران سینگلی، خودتان را دوست داشته باشید. اگر رابطه ی  سالمی با خودتان نداشته باشید، رابطه ی سالم با فردی دیگر، حتی یک میلیون سال دیگر نیز برایتان اتفاق نخواهد افتاد. 

 

٣. وقتی سینگل هستید، زیباتر می شوید 

این یک واقعیت است که وقتی سینگل هستید خوشتیپ تر و زیبا تر می شوید. وقتی سینگل هستید، وقت بیشتری برای خود دارید و می توانید وقت بیشتری برای شادو سالم بودن به خود اختصاص دهید. پس شروع به ورزش کنید، به جای استفاده از خودرو و اتوبوس، اغلب اوقات پیاده روی کنید و به یوگا بپردازید.

تحقیقات نشان داده اند که افراد سینگل، اغلب سعی می کنند تا بدنشان را روی فرم نگه دارند و بطور کلی زیبا تر از افرادی به نظر میرسند که روابط عاشقانه ی شاد و متعهدی دارند. دلیل این امر این است که این افراد زمان بیشتری برای خود دارند و وقت خود را صرف کارهایی همچون چت کردن، تماس گرفتن یا بیرون رفتن با پارتنرشان نمی کنند.

 

۴.  وقتی سینگل هستید، اعتماد به نفس بیشتری دارید  

وقتی از تعهدی که باید در رابطه داشته باشید خلاص شوید زندگی شادتری خواهید داشت. گاهی اوقات، مردم با قرار گرفتن در یک رابطه ی بد، خودشان را می بازند بطوری که به پارتنر خود وابسته می شوند و زندگی خود را کاملا بر اساس زندگی او تنظیم می کنند. برای حل این مشکل پیچیده، از تمام جهات بر روی خودتان کار کنید. خودتان و کیفیت زندگیتان را بهتر کنید تا اعتماد به نفستان افزایش پیدا کند. 

 

۵. سینگل بودن یعنی کسی شما را کنترل نمی کند 

گاهی اوقات، مردم خود را کاملا وقف رابطه ی خود می کنند و  به شدت کنترل گر و وسواسی می شوند چرا که منافع خود را تنها به پارتنر خود و زندگی او محدود می کنند. اگر نمی توانید رفتار خود را کنترل کنید بهتر است برای مدتی سینگل بمانید. بدون اینکه کنترل کنید یا کنترل شوید، یک زندگی جدید برای خود آغاز کنید. آزاد باشید و از تمام جنبه های زندگی خود لذت ببرید.

 

۶.  وقتی سینگل هستید، هر جایی که دوست دارید سفر می کنید 

سینگل بودن بدین معنی است که می توانید هر جایی دوست داشتید بروید و تا هر زمانیکه دوست داشتید به مسافرت خود ادامه دهید بدون اینکه قرار باشد به پارتنرتان جواب پس بدهید. مسافرت می تواند ذهنتان را آرام کند و به شما کمک کند تا چیز هایی را که تا به حال در مورد خودتان نمی دانستید را کشف کنید.

بنابراین تا زمانیکه مجرد هستید از سفر لذت ببرید. می توانید از مکانهایی که قبلاً هرگز نرفته اید بازدید کنید، با افراد مختلفی ملاقات کرده و دوستان جدیدی پیدا کنید. حتی ممکن است هنگام مسافرت با شریک زندگی آینده خود ملاقات کنید! 

 

٧. وقتی سینگل هستید، رئیس خودتان هستید 

بله، شما اکنون رئیس خودتان هستید و هیچ کس نمی تواند شما را کنترل کند یا به خاطر تصمیماتتان از شما عصبانی شود. ممکن است انتقادات و نظرات مختلفی در رابطه با انتخاب هایتان از دیگران بشنوید اما در نهایت تصمیم گیرنده ی اصلی شما هستید. دوست دارید ساعت ها بنشینید و فیلم تماشا کنید؟ نصف شب پیتزا سفارش دهید؟ سگ بخرید و آن را کنار خودتان در رختخواب بخوابانید؟ قطعا می توانید. این ها نشان می دهند که شما رئیس خودتان هستید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد