آموزش هیپنوتیزم در اصفهان

هیپنوتیزم در اصفهان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، در حالت بیداری طبیعی ، اطلاعات مربوط به قسمت های مختلف مغز پردازش و به اشتراک گذاشته می شود تا در تقویت خارجی به آنها پاسخ دهد. یک محقق در دانشگاه ترکستان در فنلاند ، که در هنگام هیپنوتیزم مغز را به حالتی منتقل کرد که باعث جدا شدن آن در مقایسه با عملکرد آن شود.
هنری ریلو ، محقق در این بخش ، گفت: "در حالت بیداری طبیعی ، شما اطلاعات را در انواع مختلف مغز به اشتراک می گذارید ، اما در مورد هیپنوتیزم ، اگر این روند شکسته شود و سایر انواع مغز به یک روش سازگار نباشند." مغز و اعصاب بالینی.

هیپنوتیزم در اصفهان

این یافته حاکی از آن است که مغز ممکن است در هنگام هیپنوتیزم کاملاً متفاوت از زمان بیدار شدن از خواب رفتار کند. این جالب است زیرا هیپنوتیزم را در پردازش عصبی تغییر می دهد تا در این زمینه مورد بحث قرار گیرد. یافته های جدید همچنین به بهبود انواع تغییرات و سازوکارهایی کمک می کند که درمانگران تجربی و رفتاری را برای هیپنوتیزم توضیح می دهند.
این مطالعه بر روی یک فرد با بودجه متمرکز است که قبلاً به طور معمول مورد مطالعه قرار گرفته و نشان داده شده است که بهتر می تواند در برابر پیشنهادات خواب مقاومت کند.

واکنش نشان داد در هنگام هیپنوتیزم ، این فرد باعث می شود پدیده هایی را تجربه کنید که در حالت بیداری طبیعی کاملاً ممکن نیست. مانند توهمات زنده و کنترل شده.
محقق اصلی ، جارنو تومینن ، این مطالعه را بررسی می کند: حتی اگر این نتایج قبل از انجام مجدد نمونه بزرگتری از یک اصلاح کننده انعطاف پذیر وجود نداشته باشد ، ما نشان می دهیم که چه نوع تغییر در فعالیت عصبی در هیپنوتیزم شایع است ، این اتفاق افتاده است.

این مطالعه با ردیابی چگونگی جریان الکتریکی ناشی از الکترومغناطیسی در هنگام هیپنوتیزم در سراسر مغز گسترش یافته است. این روش قبله برای اندازه گیری میزان تغییر سیستم در مغز در حالت های مختلف هوشیاری مانند بیهوشی ، کما و خواب استفاده شده است. این اولین بار است که از چنین روشی برای استفاده از هیپنوتیزم استفاده می شود.

اطلاعات بیشتر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد