فواید هیپنوتیزم

هیپنوتیزم در اصفهان

4- ایجاد بی حسی و درد
این تصور غلطی است که وی معمولاً بدون نیاز به داروهای بیهوشی و بیهوشی ، درمان های دندانی و جراحی را با استفاده از هیپنوتیزم انجام می دهد. در یک جامعه آماری ، برای رسیدن به حالتی که بیمار احساس درد نکند ، اگر بیمار از آموزش قبلی استفاده کند ، حدود 30٪ موارد ، و اگر بیمار قبلاً آموزش ندیده باشد ، باید 10 مورد دیگر وجود داشته باشد که هیپنوتیزم شده و بدون استفاده از بیهوشی انجام می شود

.

- ایجاد فراموشی در فرم و در نتیجه باعث می شود روند درمان باقی نماند
این پیشنهاد که پس از درمان ، اگر در بیمارانی که از حالت سونامبولیسم استفاده می کنند ، تمام خاطرات مربوط به آن روش درمانی یا جراحی از حافظه و وجدان بیمار پاک شود. برای بیمارانی که جراحی آنها طولانی و ناراحت کننده بوده است ، پدیده فراموشی از طریق هیپنوتیزم بسیار مفید است.

- جلوگیری از غش کردن

اگر شما از آن دسته بیمارانی هستید که پس از تزریق ساده از بیهوشی استفاده می کنند و از رنگ سفید استفاده می کنند (اکنون غش می کند) ، هیپنوتیزم و تلقین وجود دارد. "چیزهای دیگری برای شما وجود دارد و باعث می شود" شما ممکن است بخواهید خلق کنید زیرا دیگر هیچ اثری نیست "، او به شما کمک می کند در غیاب خود کنترل کنید.

هیپنوتیزم در اصفهان

- طولانی ترین زمان بیهوشی ایجاد می شود
یکی از بهترین کارهایی که هیپنوتیزم می تواند برای ما انجام دهد این است که می تواند به بیمار القا کند که 12 ساعت یا 24 ساعت پس از درمان ناراحتی ندارد. در این حالت ، درد و ناراحتی که به طور معمول پس از درمان دندانپزشکی وجود دارد ، دیگر وجود نخواهد داشت. از آنجا که این یک علامت هشدار دهنده در بدن انسان است به دلیل احتمال عفونت و درد ، به هیچ وجه لازم نیست مدت زمان این مسکن را افزایش دهید.

اطلاعات بیشتر


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد