مرکز مشاوره در اصفهان

موسسه مشاوره در اصفهان

مشاوره یک دستیار حرفه ای (حرفه ای) است که می تواند شغل شما را توصیف کند اگر شما آن را آموزش دهید و با گواهینامه کار کنید و آنچه را که جامعه بین المللی برای انجام آن لازم است انجام دهد (2) در طول دوره مشاوره ، شخصی که به آن نیاز دارد (مشتری) و شخص چه کسی از آن پشتیبانی می کند ، راهنمایی و تشویق را می توان با مکالمات دیگر ، با مکالمه و مکالمه انجام داد.

به گونه ای که معراج بر توانایی شما برای دیدن واقعیت جامع تر از بیماری یا راه حل مناسب و تصویربرداری برای حل مشکل اعتماد کتاب بنا می کند (3). مشاوره برای کسی چیزی نیست ، بلکه یک روند تعاملی و پویا است که با گفتگو در مورد نگرانی ها ، مسائل ، روابط ، باورها ، احساسات و رفتارها آغاز می شود. به این ترتیب ، چارچوب و ابعاد مسئله به این معناست که مشتریهای تفاهم مشخص هستند ، یا به روشی م revثر در آن تجدید نظر و تعریف می شود که در آن یک راه حل جدید و جدید برای انتخاب راه حل مناسب تدوین و تکرار می شود.

موسسه مشاوره در اصفهان

تصمیم گیری و اجرا کمک و پشتیبانی می شود (4). توصیف دیگر مشاوره فرایندی است که از طریق آن مصاحبه برای کمک به مشتریان در به دست آوردن یک تصویر منطقی ثابت (به عنوان موارد قابل انتخاب و حقیقت یابی) استفاده می شود. مشاور کسی است که به مشتری کمک می کند مسائل بهداشتی را شناسایی ، درک و روشن کند و سپس راه حل مناسب و روش عمل را انتخاب کند (6).
مشاوره موثر نیاز به دانش و مناسب بودن از طریق ویژگی های طبیعی ، نیازها و توانایی های آزمایشگاه و شرایط خاصی که در آن دیده می شوید ، دارد. این روند همچنین تحت تأثیر باورها ، نظام ارزشی و نگرش مشاور نسبت به انسان ، جهان بینی او ، مکاتب روانشناسی متعارف ، چارچوب تولید مفهومی و نظری در مورد پذیرش آن است.مشاوران نمی توانند برای تغذیه خود زندگی کنند ، اما می توانند به آنها کمک کنند تا دانش ، اعتماد به نفس ، مهارت های حل مسئله و خودکارآمدی بهتری کسب کنند.

مشاوره غیر راهنمای است. به عنوان مثال ، هدف از مشاوره قبل از HIV توصیف یا ترغیب مشتری به این کار نیست. بلکه درمورد توضیح نتایج احتمالی آزمایش ، پشتیبانی و مراقبت موجود و کمک به آنها است که تصور می کنند احساس راحتی و رضایت دارند. از طرف دیگر ، وقتی مشخص شود که یک رفتار یا عملکرد خاص احتمالاً تبادل منفی و حادثه ای دارد و مخاطب پسند است ، مشاور ممکن است آن را به عنوان یک راهنما یا راهنما در نظر بگیرد.

اطلاعات بیشتر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد