اهرم رنج و لذت

آموزش nlp

از رنج و لذت در NLP استفاده کنید

اهرم رنج و لذت یا (درد و شادی) یکی از موضوعاتی است که در آن PP و غیره بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، علم نمی تواند تغییر دهد و در مورد مغز انسان. این اهرم دلیل تأثیر رفتارهای ما و زمانی که ما تمایل به تغییر و انتخاب مسیرهای جدید را داریم توضیح داد. عمیق ترین مفهوم این اهرم این است که همه شما هستید که ما روز و شب انجام داده ایم و از فرار از رنج و حرکت سریع لذت می بریم.آیا می خواهید این مقاله را بخوانید اگر می خواهید از رنج جهل و نادانی فرار کنید و به سرعت برای لذت بردن از دانش و درک آن حرکت کنید. یا اگر قطعاً به سر کار می روید ، این یادآور فرار از رنج بیکاری و لذت بردن از رفت و آمد است. باکمی تصور می کرد که نحوه رفتار آنها را درک کرده است ، ما از این سازوکار پیروی کرده ایم و بسیاری از قطعاتی که برمی داریم و قدم هایی که در زندگی بر می داریم نیز تحت تأثیر این اهرم هستند.


آموزش nlp

از مغز و رنج و لذت استفاده کنید

دلیل این اهرم فرار از رنج و حرکت سریع برای لذت بردن از یادگیری یکی از ویژگی های مغز ما است. در NPP ، ما معتقدیم که ذهن و مغز ما به طور مداوم برنامه ریزی و برنامه ریزی شده است تا در اهرم رنج و لذت بردن از لذت مغز از هر چیزی کار کند. مغز ما دوست دارد کارهایی را انجام دهد که از آنها لذت می برد ، حتی اگر به ما آسیب برساند.

مانند افرادی که سیگار یا مواد مخدر مصرف کرده اند و دلیل اینکه باید بتوانند اعتیاد خود را تغییر دهند این است که مغز از مواد مخدر و سیگار استفاده می کند.به عنوان مثال ، لذت بردن و ترک مواد مخدر یا سیگار کشیدن ، رنج و درد را به دنبال دارد و از آنجا که مغز از رنج فرار می کند ، تصمیم گرفته است ترک اعجاب انگیز را با مخالفان و مقاومت انجام دهد. مغز مخالف سالم است و تا زمانی که جای این دو اهرم در مغز تغییر کند ، تغییر امکان پذیر نیست و آیا می توانیم رفتار خود را برای چند روز کنار بگذاریم ، اما خیلی زود رفتار و اقدامات خود را از آن تکرار می کنم.
استفاده از رنج و لذت ابزاری برای برنامه غیر منطقی ذهن و مغز است

نکته مهمی که باید به آن توجه شود این است که مغز عاشق کار می کندو این لذت را برای ما تعریف می کند. پس از ورود ، می توانیم آگاهانه از اهرم رنج و لذت بردن از هدایت مغز خود را به سمت کار و لذت بردن از استفاده بیش از حد ، یا اگر من رفت و آمد کردم تغییر دهید که رفتار نادرست است ، لازم است این اهرم مغز خود را برای انجام این کار بیاموزیم. رفتار رنج آور و لذت بردن از روشن نکردن آن برای او.

برای درک این موضوع ، اجازه دهید مثالی بزنم. فرض کنید شخص دروغ می گوید و این رفتار را آنقدر قوی تکرار می کند که از احساس شادی و تفکر لذت بردن برد.اطلاعات بیشتر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد