پیش فرض های ان ال پی

آموزش nlp

پیش فرض های LP اصول بسیار مهمی هستند که اصول اولیه LP و معانی عمیق آن را در یک نمای کلی نشان می دهند و نگرانی جامعی از عملکردهای بیش از حد آن به ما می دهند. این اصول برای درک رفتارها و اقدامات ما در زمینه LP مورد استفاده قرار می گیرد و زمینه را برای وجود ما برای پذیرش الگوهای خود و تصمیمات صحیح و آگاهانه در زندگی آماده می کند.
معنی پیش فرض در NLP

پیش فرض های آن LP نظریه ها و فرضیه هایی است که می توانیم آنها را بفروشیم.ما قرار است ماهیت و عملکرد آن LP را بهتر بشناسیم و بدانیم که در اولین گام چه نگرانی ها و اصولی را باید پذیرفت.

به عنوان مثال ، مطالعه فردی که در یک کارخانه برای استخدام کار می کند را در نظر بگیرید. اول از همه ، برای استفاده از آن ، باید اصول و قواعدی را داشته باشید که این مجموعه باید آنها را بپذیرد تا کاری انجام شود که کار می کند ، بیاید و بیاید ، یا تلفن را سر کار نگذارید و کارهای مربوط به آن را انجام دهید. فعالیت.


آموزش nlp

برای درک بهتر عملکرد این پیش فرض ها ، مثالی بیاورید تا این امر برای شما کاملاً روشن شود. یکی از پیش فرض های آن LP این است که "افراد تجربیات خود را ایجاد کردند" و شما در مورد آن مطلع می شوید و این دانش را در زندگی خود به کار می برید.

با توجه به این فرض ، اگر می خواهید از نعمت ها و نگرانی های زندگی خود لذت ببرید و آن را یکی یکی بچسبانید و واقعاً از آن استفاده کنید ، باید از این پس مسئولیت کامل زندگی خود را برای ایجاد تجربیات زندگی بر عهده بگیرید. تمام تلاشت را بکن. آن را بپذیرید زیرا ما به آن LP اعتقاد داریم که تنها ما هستیمما مسئول ایجاد تجربیات خودمان هستیم و هیچ عامل خارجی دیگری در تجربیاتی که در هر جنبه ای از زندگی تجربه کرده ایم ، نقشی ندارد.
تشکیل پیش فرض های آن LP

همانطور که از علوم مختلف می دانید زبان شناسی ، مدل سازی ریاضی ، هیپنوتیزم ، گشتالت ، سایبرنتیک و ... شکل پیوند و مدلهای ذهنی افراد مورد تأکید دکتر میلتون اریکسون و استات نیز در شکل گیری بسیاری از قوانین بوده است.اطلاعات بیشتر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد