ان ل پی چیست؟

آموزش nlp

NLP چگونه می تواند برای من مفید باشد؟

مزایای آموزش در NLP تنوع زیادی دارد ، از جمله بهبود مهارت های تجاری شما ، بهبود مهارت ها و ارتباطات بین فردی و توانایی طراحی زندگی مورد نظر شما.

NLP می تواند به شما کمک کند اعتماد به نفس خود را افزایش دهید ، چه اعتماد به نفس بیشتری در تیم یا رهبر باشد ، یا حتی اعتماد بیشتری در روابط شما. NLP می تواند به شما کمک کند احساس کنید که بر هر موقعیتی که در آن هستید کنترل بیشتری دارید.

NLP می تواند به بهبود حافظه شما کمک کند. به یاد می آورم یک بار با پسرم در ماشین بودم و در خیابان قدم می زدیم. من از او س aboutالی می پرسیدم که در آن روز در مدرسه چه کرد. و او گفت: "مامان ، من فراموش کردم." S به او گفتم: "خوب ، آیا می دانستید که اگر از مغز خود بخواهید که به خاطر بسپارد ، در واقع مغز شما می تواند آنچه را که شما به یاد می آورید به خاطر بسپارد.



آموزش nlp

امروز برای مدرسه رفتی؟ " بنابراین او در صندلی عقب نشست و "هوم" ، و گفت: "مامان ، من به یاد دارم." یکی از کارهایی که NLP انجام می دهد کنترل ارتباط بین ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه شما است. یکی از دستورالعمل های اصلی ذهن ناخودآگاه این است که همه خاطرات را ذخیره می کند. بنابراین با آگاهی از این موضوع و با برقراری ارتباط با ضمیر ناخودآگاه ، در واقع می توانید با یادگیری ارتباطات برنامه نویسی عصبی ، حافظه خود را تقویت کنید.

اطلاعات بیشتر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد