خوشبختی با ان ال پی

آموزش nlp

تکنیک های NLP چگونه کار می کنند؟

این تکنیک همچنین به سازماندهی ذهن ناخودآگاه شما برای دستیابی به نتایج خوب با تغییر افکار و رفتار افراد کمک می کند. استفاده از تکنیک NLP یا برنامه کلامی عصبی به دهه 1970 برمی گردد و برای درمان انواع ترس ها و هراس ها ، اختلالات اضطرابی ، بهبود عملکرد شغلی و القای شادی درونی استفاده می شد.

آموزش nlp

LP ها از تکنیک های ادراکی ، رفتاری و ارتباطی برای کمک به افراد برای تغییر بهتر افکار و رفتار خود استفاده کردند. تکنیک NLP مبتنی بر پردازش کلمه است و توسط ریچارد باندلر و جان گریند توسعه داده شده است. آنها شگفت زده بودند که چقدر به خوبی قادر به شناسایی و آموزش الگوهای ذهنی و رفتاری مردم بودند.

از NLP ، هر فرد دارای یک نقشه ذهنی از جهان است که بر اساس تجربیات حسی ترسیم شده است ، و Enlippi با محدود کردن خواسته های ناخواسته در نقشه ذهنی هر فرد ، آن را تغییر داده و تغییر داده است.

نقش NLP در شکست ارتباطات داخلی

افرادی که به افکار ، رفتارها و احساساتی که در طول زندگی خود تجربه کرده اند توجه کرده اند که کسی با تکنیک NLP آشنا است ، چگونه برنامه هایی را به طور خاص در ضمیر ناخودآگاه خود پیدا کرده است و چگونه آن را از طریق کلمات پیدا کرده است ، و آن را یافته است به تغییر کرد.

اطلاعات بیشتر.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد