ان ال پی در زندگی

آموزش nlp

روش رایج موسوم به تحلیل معنایی نهفته (LSA) بر اساس موارد زیر است: ماتریس وقوع کلمات در اسناد (زمینه ها) کاهش می یابد به طوری که ابعاد ماتریس جدید نمایانگر کل کلمات و مجموعه اسناد است که در آن هر بعد قابل تفسیر نیست فی نفسه ، اما هنگامی که کلمات یا اسناد به عنوان بردارها در این سیستم مختصات جدید نهفته نمایش داده می شوند ، از محصول مقیاس بردارها می توان به عنوان یک معنا برای ارتباط معنایی استفاده کرد [34]. LSA همچنین نمونه ای از یک روش معمول ML است ، با یک مرحله یادگیری (هنگامی که فرکانس کلمات در گروه شمارش می شود و ماتریس کلمه یا سند کاهش می یابد) برای انجام یک کار خاص (ارزیابی شباهت بین اسناد).


آموزش nlp

کاربردهای ML و NLP برای سلامت روان

برنامه های کاربردی ML و NLP برای سلامت روان را می توان با توجه به محورهای زیر طبقه بندی کرد:

    مجموعه: از آنجا که یکی از موضوعات NLP است ، بدنه لزوماً دارای یک جزء متنی است. رایج ترین گروه ها پرونده ها یا گزارش ها (پرونده های الکترونیکی سلامت ، گزارش های ارزیابی روانشناختی و گزارشات پزشکی قانونی) ، رسانه های اجتماعی (، Twitter ، و غیره) ، یا مصاحبه های رونویسی شده با بیماران است.
    پردازش بدن: بسته به ماهیت بدن ، می توانید اصطلاحات پزشکی را استخراج کرده و آنها را با شناسه های منحصر به فرد مفهوم سیستم پزشکی پزشکی  مطابقت دهید یا بلوک های متن را به زبان طبیعی پردازش کنید و جستجوهای خاصی را انجام دهید (به عنوان مثال ، تشخیص اصطلاحات مربوط به خودکشی).
    روشهای طبقه بندی: بسیاری از تکنیکهای ML مانند درختان تصمیم ، ماشینهای بردار پشتیبان ، زمینههای تصادفی مشروط ، جنگلهای تصادفی و  ها استفاده می شود.
    هدف: هدف معمولاً تأیید یک فرضیه یا مطالعه رفتار جمعیت معینی از بیماران است.اطلاعات بیشتر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد