تربیت فرزند

موسسه مشاوره در اصفهان

سبک والدین شما

خبر خوب: هیچ یک روش درست برای تربیت کودک وجود ندارد.

تحقیقات به ما می گوید که برای تربیت کودکی متکی به خود با عزت نفس بالا ، داشتن اقتدار بیش از خودکامه بودن م effectiveثر است. شما می خواهید فرزندتان به جای ترس از شما ، به شما گوش دهد ، به شما احترام بگذارد و به او اعتماد کند. شما می خواهید از والدین هلیکوپتر حمایت کنید اما نه از شناور.

تعیین همه این موارد به عنوان اهداف آسان است ، اما دستیابی به آنها دشوار است. چگونه تعادل مناسب را پیدا می کنید؟

همانطور که کودک شما رشد می کند ، چالش ها تغییر می کند و ممکن است تفکر شما تکامل یابد ، اما روش شما باید ثابت ، محکم و دوست داشتنی باشد. به کودک خود کمک کنید تا از طریق تجربه یاد بگیرد که ایجاد تلاش اعتماد به نفس ایجاد می کند و به شما کمک می کند تا با چالش ها کنار بیایید. انتظارات خود را در مورد آنچه فرزند شما قادر به انجام مستقل است ، اعم از اینکه شما یک کودک دارید که خواب شبانه را می آموزد ، کودک نوپایی که در کنار گذاشتن اسباب بازی ها کمک می کند یا کودک بزرگتر تعارضات را مرتب کنید.


موسسه مشاوره در اصفهان

چگونه نوزاد را بخوابیم

از همان ابتدا ، نوزادان از نظر الگوی خواب بسیار متفاوت هستند. والدین نیز از نظر نحوه کنار آمدن با شبهای قطع شده متفاوت هستند.

دو مدرسه عمومی وجود دارد که در اطراف نوزادان وجود دارد و بعد از ماه های اولیه که به تغذیه شبانه احتیاج دارند ، می خوابند - کودک را آرام می کند تا بخوابد یا نخوابد - و بسیاری از والدین خود را به عقب و جلو متزلزل می کنند. کسانی که به آموزش خواب اعتقاد دارند ، از جمله بسیاری از متخصصان خواب ، استدلال می کنند که والدین در کمک به نوزادان برای یادگیری خوابیدن و آرامش دوباره در خواب هنگام بیدار شدن در طول شب ، والدین به آنها کمک می کنند تا مهارت های حیاتی خود را برای راحتی و استقلال کسب کنند.اطلاعات بیشتر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد