ان ال پی

آموزش nlp

کاملا ناخواسته از الگوهای پیش ساخته در ناخودآگاه استفاده کنید. این مفهوم را با یک مثال ساده بررسی می کند. کودکی را تصور کنید که به جای گفتن آنچه می خواهد ، فریاد می زند و برای راحتی به مادر پاسخ می دهد. کودک پس از چندین بار تکرار این موضوع یاد می گیرد که اگر جیغ بزند ، سریعتر به خواسته خود برمی گردد. این یک نمونه بسیار ساده و ابتکاری از مدل سازی ذهن است.

الگوهای ذهنی چیست که باعث چاقی و اضافه وزن می شود؟

وقتی تصمیم به خرید چیز دیگری می گیریم ، باید از آن دور بمانیم.


آموزش nlp

آگاهی به ما امکان ایجاد تغییر می دهد. ذهن ما مثل یک خانه است. اگر قبلاً وارد نشده اید و اگر آن را ندارید ، آیا می توانید اتاق ها ، آشپزخانه و حمام خود را تمام کنید آن را تعمیر کنید؟ برای لذت بردن از هر چیزی شرط لازم است. برای آگاهی باید مراقب باشید. (به آن موضوع توجه کنید) سعی کنید بیشتر به موضوع مورد بحث توجه کنید (لاغری). الگوهایی که می توانند باعث افزایش وزن شوند شامل الگوهای عاطفی و رفتاری هستند.

نمونه هایی از الگوهای احساسی:

من که وقتی عصبی یا استرس می گیرم غم و شادی و خوشحالی هر غذایی را می بینم بدون اینکه فکر کنم آن را می بلعم. دلیل خوردن آنها گرسنگی و نیاز جسمی نیست ، زیرا شما باید از خوردن غذا احساس راحتی کنید.

نمونه هایی از الگوهای رفتاری شامل موارد زیر است:

    سریع و عجله بخورید
    در یک کاسه بزرگ غذا بخورید
      غذا خوردن در یک مهمانی علی رغم سیر بودن

غذا خوردن در یک ظرف مشترک با همسر یا دوست

غذا خوردن در این الگو می تواند عمدتاً به دلیل رفتار نامناسب (مانند گفتن نکردن به دیگران ، نشان دادن تعهد نسبت به زندگی و غیره) باشد. این الگوها از نظر دوسویه قابل قبول نیستند و ما نمی توانیم تفاوت قابل توجهی بین آنها داشته باشیم. دانستن انواع الگوها به شما کمک می کند در زمان مناسب غذا نخورید و روند کاهش وزن خود را دوباره شروع کنید.

کاهش خود به خودی وزن چگونه می توانم خود به خود وزن کم کنم؟

آیا قبلاً به این موضوع فکر کرده اید؟

    چرا چاق هستید؟
    چه عواملی باعث چاقی شما می شود؟
    دلیل لاغر شدن ، افراد لاغر چیست؟اطلاعات بیشتر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد