درمان شب ادراری در کودکان

موسسه مشاوره در اصفهان

مورد مصور: شب ادراری یک علامتی اولیه

یک سال پیش شب ادراری اولیه در یک دختر شش ساله تشخیص داده شد. در آن زمان ، او نگران خیس شدن تختش نبود. پس از بحث و گفتگو با والدینش ، معالجه به تعویق افتاد تا اینکه وی ابراز تمایل به خشک ماندن در شب کرد. اکنون ، والدین وی گزارش داده اند که او به دلیل خیس شدن در رختخواب تمایلی به حضور در خواب ندارد و به طور فزاینده ای به حل مرطوب شدن بستر علاقه مند شده است. چه روش های درمانی اولیه برای این بیمار مناسب است؟ چه موقع باید مراجعه را در نظر گرفت
مدیریت پیشنهادی

به والدین باید آموزش داده شود و اطمینان حاصل شود که شب ادراری یک علامت اولیه یک بیماری شایع است که در اکثر کودکان خود به خود برطرف می شود. بنابراین ، والدین کودکان خردسال ممکن است بخواهند درمانی غیر از مداخلات رفتاری را به تعویق بیندازند ، و پزشک باید از این تصمیم حمایت کند. درباره مشاوره و اقدامات تقویت مثبت باید بحث شود.


موسسه مشاوره در اصفهان

شرایط همزمانی که می توانند باعث شب ادراری شوند یا باید به آنها کمک کنند باید شناسایی و مدیریت شوند ، زیرا در صورت عدم درمان سایر شرایط ، پاسخ کودک به مدیریت مختل می شود. یبوست باید درمان شود زیرا شب ادراری ممکن است خود به خود برطرف شود. آپنه انسدادی خواب در کودکان اغلب به دلیل بزرگ شدن لوزه ها و آدنوئیدها ایجاد می شود. این بیماری توسط پلی سومنوگرافی تشخیص داده می شود و درمان اصلی آن آدنوتونسیلکتومی است. اختلالات رفتاری یا روانی باید همزمان با شب ادراری درمان شود. مطالعات نشان می دهد که درمان اختلال کمبود توجه / بیش فعالی ممکن است برای کودکان مبتلا به شب ادراری همزمان مفید باشد ، اگرچه تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام می شود.اطلاعات بیشتر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد