هیپنوتیزم و انواع آن

هیپنوتیزم در اصفهان

با این حال ، تعاریف مختلفی برای وجود انجمن روانشناسی آمریکا وجود دارد. هیپنوتیزم به عنوان "تعاملی مشترک که در آن شرکت کنندگان به درخواستهای هیپنوتیزم پاسخ می دهند" تعریف می شود. اگرچه هیپنوتیزم بیشتر یادآور کار برای سلامتی است ، مانند انجام کارهای مضحک یا غیرمعمول با افراد ، اما در ایالات متحده کاملاً شناخته شده و اثبات شده است زیرا راهی برای محافظت در برابر درد و اضطراب است. به نظر می رسد هیپنوتیزم زوال عقل (زوال عقل) ناشی از بیماری وی را نیز کاهش می دهد.


هیپنوتیزم در اصفهان

هیپنوتیزم چگونه کار می کند؟

با شنیدن کلمه "خواب آور" چه چیزی به ذهن شما خطور می کند؟ این کلمه در ذهن من تصویر مرد شیطانی را برانگیخت که با تکان دادن نخ ساعت جیبی به شکل آونگ در مقابل چشمان یک فرد ساده یدلی به خواب مصنوعی تبدیل شده است.
به گفته جان کیلستروم ، "یک هیپنوتیزور نمی تواند شخص دیگری را بعنوان یک معلم یا مربی که وظیفه او کمک به هیپنوتیزم شدن است ، دوباره هیپنوتیزم کند." اگرچه هیپنوتیزم غالباً به عنوان حالت خلسه مانند خواب توصیف می شود ، اما اگر وضعیت یا وضعیتی داشته باشد که نشان دهد فعال بودن توجه به موضوع ، تلقین شدید و رویاپردازی فعال است ، بهتر است.

تأثیر هیپنوتیزم چیست؟

تجربه هیپنوتیزم از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت است. برخی از افرادی که هیپنوتیزم شده اند می گویند که در طی آن ، احساس آزادی ، استقلال یا صلح افزایش یافته است ، در حالی که دیگران می گویند اگر می خواهید اقدام کنید ، این کار از روی اراده آگاهانه آنها انجام می شود. . دیگران می توانند تحت تأثیر هیپنوتیزم قرار بگیرند ، که کاملاً آگاهانه است و حتی قادر به گفتگو با دیگران است.
آزمایشات انجام شده توسط ارنست هیلگارد نحوه انجام هیپنوتیزم را نشان داده است.اطلاعات بیشتر.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد