تکنیک های nlp

آموزش nlp

این همان نمونه رابطه ما با ضمیر ناخودآگاه است. اصولاً آن PP به شما می آموزد که چگونه یک استیک به ذهن خود معرفی کنید که در نهایت برای شما یک استیک به همراه داشته باشد ، نه خورشت جگر!

می خواهیم از زندگی چه بخریم؟ ممکن است فکر کنیم او پول ، خوشبختی ، رابطه سالم و خوب با اعضای خانواده را بیشتر پذیرفته است. اما در عمل ، او ممکن است بیش از هر چیز به دنبال یک رژیم غذایی سالم باشد.

زیرا احتمالاً در ضمیر ناخودآگاه و هوشیار ما تفاوتی وجود دارد و ما از آن بی خبریم. این تفاوت باعث می شود چیزی در واقعیت زندگی شیطانی کاملاً جدید باشد. و در نهایت باعث نارضایتی ما از زندگی خواهد شد.

چگونه یادگیری NLP باعث افزایش رضایت از زندگی ما شده است؟

در آن PP ، ذهن آگاهانه را برای یک هدف تعیین می کنیم ، اگر ضمیر ناخودآگاه گیرنده اصلی را هدف قرار می دهد و ممکن است پاداش استیک داشته باشد ، یک کاسه خورش جگر برای شما بیاوریم!

NPبرای بازیابی سریع به خواندن کمک می کند. زیرا فقط تغییراتی در عادات و باورهای محدودکننده ایجاد می کند که ما را از پیشرفت باز می دارد. اگر می خواهید آن را با کمک تکنیک مفید ، خیلی سریع ایجاد کنید.

آموزش nlp

NLP چگونه به مغز شما کمک می کند تا عادت ها و باورها را تغییر دهد؟

یک برنامه مشاوره عصبی کلامی مانند یک کتابچه راهنمای مغز است. با یادگیری آن LP ، با زبان مغز خود آشنا می شوید. این به شما کمک می کند تا بدانید از زندگی چه می خواهید و چگونه می توانید به آن برسید. شما با دقت اطلاعات را از محیط جذب می کنید. پس از اطلاعات قبلی ، باورها و تجربیات ، تجربیات و تجزیه و تحلیل ها. بنابراین آنها در ذهن شما جای می گیرند و بر طبق آن با شما رفتار می کنند. به دو روش می توانید کمک کنید.

اطلاعات بیشتر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد