درخواست مشاوره حضوری در اصفهان

موسسه مشاوره در اصفهان

روانکاوان روان درمانی هایی هستند که نظریه فروید و نظریه های دیگر روانکاوان را دنبال می کنند. نظریه فروید می گوید علت بیماری روانی خاطرات دردناک کودکی در ناخودآگاه ما است. روانشناسان مانند روانشناسان با مسائل عاطفی سر و کار دارند و نمی توانند دارو تجویز کنند. با این حال ، روانشناسان از نظر روانکاوان در درمان بیماری متفاوت هستند. روانشناس فقط با مشکلات سقوط سر و کار ندارد ، بلکه روانکاو مشکلات درمانی عمیقی برای بررسی دارد.

موسسه مشاوره در اصفهان

روانکاوی اولین بار توسط زیگموند فروید ابداع شد. روانکاوی روشی است که در آن ضمیر ناخودآگاه برای کشف منبع مشکلاتی که در حال حاضر تجربه می کند ، کاوش می کند. روانکاوان معمولاً چندین بار با مشتری های خود ملاقات می کنند. این بدان معناست که اگر هفته ای یک بار به بیمار مراجعه کنید ، وی ترجیح می دهد هفته گذشته سه تا پنج بار ادامه دهد.

تحصیلات روانکاو چیست؟
روانکاو باید پس از تحصیل در رشته روانشناسی ، یعنی آموزش گفتگوی عمیق ، آموزش های حمایتی ویژه ای را برای درمان های عمیق دریافت کند ، و شما آموزش های تخصصی در این زمینه خواهید دید. دانشجویان روانکاوی باید عمیقاً تحت تأثیر روانکاوی قرار گیرند.

وقتی فردی با یک مددکار اجتماعی تماس می گیرد ، این امر در بیمارستان ها و مراکز درمانی به دلیل عدم دسترسی به خدمات اجتماعی انجام می شود. در حالی که برخی از مددکاران اجتماعی به عنوان مددکاران اجتماعی بالینی با دیگران نیز رفتار می کنند. مربیان اجتماعی با مراجعه کنندگان فردی ، گروهی یا جامعه سروکار دارند و آزمایشات روانپزشکی انجام نمی دهند. مددکاران اجتماعی کارکنان مراقبت از بیماران و برنامه هایی هستند که نسخه های بیمارستان و همچنین خانواده های آنها را ارائه می دهند و به آنها مشاوره می دهند.

تحصیلات مددکاران اجتماعی تا حدی شبیه به روانشناسان است (در صورت داشتن مدرک کارشناسی ارشد). مددکار اجتماعی بالینی باید حداقل دارای مدرک کارشناسی ارشد در امور اجتماعی و آموزشی باشد تا بتواند بیماری های روانی را درمان و درمان کند.
خلاصه

مددکار اجتماعی همچنین مشاوره روانپزشکی ارائه می دهد ، اما بیشتر روی مشکلاتی که زندگی اجتماعی فرد یا خانواده و مانند آن را آزار داده است ، تمرکز می کند. مراجعه کنندگان یا به نمایندگی از یک سازمان یا م سسه به مددکاران اجتماعی مراجعه می کنند. اطلاعات بیشتر.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد