بیوگرافی سحر قریشی

اصالت سحر قریشی 

سحر قریشی زاده 6 دی ماته 1366 در تهران است .  اطلاعاتی که موجود است نشان می دهد وی دیپلم دارد ، اینکه ادامه تحصیل داده یا خیر اطلاعات چندانی در دسترس نیست البته خودش بر داشتن دیپلم تاکید میکند

مادر سحر قریشی ندا افشار است که وی را در زمینه هنر تشویق میکرده ،  اعضای خانواده سحر قریشی ۳ نفر هستند. او در خانواده ای کم جمعیت بزرگ شده است و تک دختر  خانواده است ، یک برادر دارد به نام سپهر قریشی که رابطه خیلی عاطفی و خوبی با سحر دارد.

سحر قریشی استقلالی 

رنگ های قرمز ، مشکی و آبی رنگ های مورد علاقه سحر قریشی هستند . نکته جالب در بیوگرافی سحر قریشیاینست که او اهل فوتبال است و طرفدار پر و پا قرص تیم استقلال است. برادرش سپهر هم طرفدار با تعصب استقلال تهران است.

سحر قریشی و مادرش
سحر قریشی و مادرش

سحر قریشی اهل کجاست 

او در گذشته که معروف نبوده است خیلی بلند پرواز بوده است و همیشه این احساس در وجودش بوده است که روزی به موفقیت زیادی دست می یابد. سحر قریشی از بازیگرانی است که او را می شود در استایل های مختلف دید.

طلاق سحر قریشی 

و به همین جهت به پوشش و مدل لباس هایی که می پوشد خیلی اهمیت می دهد. او در سال ۸۴ با مهران اخوان ذاکری ازدواج کرد و بعد از چند سال زندگی مشترک در سال ۸۸ از او طلاق گرفت و در با مادر و برادرش زندگی می کند.

سحر قریشی  گفته است که اهل رژیم لاغری و رژیم غذایی هستم چون از سمت پدر و مادر ژن چاقی دارم. قدش ۱۷۰ و ورزش ۵۸ کیلوگرم است و به گفته خودش به شدت نگران افزایش وزن هست و همیشه مراقب است و ورزش می کند.

به قول خودش هیچ لذتی بالاتر از غذا نیست و علاقه شدید به غذاها دارد. در تصاویر اینستاگرام سحر قریشی این به وضوح مشخص است که عاشق انواع کباب های معروف ایرانی مثل کباب کوبیده و جوجه کباب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد