مشاوره در اصفهان

موسسه مشاوره در اصفهان

رفتار درمانی

این رویکرد بر نقش یادگیری در بروز رفتارهای طبیعی و غیرعادی متمرکز است. به عنوان مثال ، در مورد سگ ها ، هنگامی که زنگ شام را می شنوند ، رفتار خاصی از خود نشان می دهند زیرا می دانید که صدای این زنگ مربوط به غذا است.
یکی از شاخه های رفتار درمانی روش حساسیت زدایی یا حساسیت زدایی است که در آن پزشک به بیمار فوبیا کمک می کند و به گونه ای با آن رفتار می کند که فرد در صورت اضطراب معمولاً در معرض خطر قرار می گیرد. باید انجام شود.

موسسه مشاوره در اصفهان

روش دیگر شرطی سازی عملی است که در آن رفتارهای سخت براساس تشویق و تنبیه شکل می گیرد. این درمان از دهه 1950 توسعه یافته است.
یکی از شاخه های رفتار درمانی ، درمان شناختی-رفتاری است که بر افکار و رفتار متمرکز است.
شناخت درمانی می تواند بیشتر بر افکار افراد تمرکز کند و نه رفتارهای آنها. در شناخت درمانی ، درمانگر معتقد است که افکار ناکارآمد باعث احساسات و رفتارهای نامناسب می شوند. با تغییر افکار ، افراد می پذیرند که چگونه احساسات و اعمالشان تغییر می کند.

مزایای مشاوره

 

مشاوره و گفتگو با یک روانشناس و مشاور فواید زیادی دارد از جمله:

علائم و مشکلات ذهنی و عاطفی را بهبود ببخشید

مشکلات بهداشت روانی را کاهش دهید

با راهنمایی و پشتیبانی مشکلات شخصی را حل کنید

یک تغییر شخصی ایجاد کنید

به حالت سالم برگردید

از نظر موجود نظری داشته باشید و سعی کنید راه حل پیدا کنید

بیماری روانی و اضطراب مشکلاتی هستند که به دلیل عدم توجه شما ایجاد می شوند ، اما توجه نکنید که عواقب آن بسیار زیاد است ، بنابراین در این مقاله چند درمان ذکر شده است که با توجه به این موارد ادامه خواهد یافت.
چند مشاوره و روان درمانی انجام می شود؟

تئوری روان درمانی برای یک روانشناس مانند یک طرح کلی کار می کند. نظریه در مورد روان درمانی است که اگر بیمار را از بین ببرد و مشکلات او را فراهم کند و راه حل را راهنمایی کند.
چشم انداز روان درمانی اگر در زیر ذکر شود در چندین زمینه قرار می گیرد.

اطلاعات بیشتر.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد